Vrijwilliger worden

Bij Scouting St. Rafaël zijn we ook altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers! Lijkt het jou leuk om leiding te geven aan een van onze speltakken? Of ben je juist goed in onderhoud en klussen? Zoek je een (maatschappelijke) stageplaats of wil je graag een keer kijken bij een scoutingvereniging? Er zijn diverse mogelijkheden om ons als vrijwilliger te komen ondersteunen.

Ons hoofddoel is om met een gezellige groep een leuke tijdsbesteding aan kinderen en jongeren te geven, waar ze leren samenwerken en lekker buiten zijn. En natuurlijk willen we ook zelf een leuke tijd met veel activiteiten. Er zijn mogelijkheden om als vrijwilliger bij ons aan de slag te gaan als:
• staflid
• maatschappelijke stage
• bestuurswerk
• onderhoudsteam
• projecten
• overige ondersteuning

Er zijn dus allerlei manieren om jezelf nuttig te maken binnen onze groep. De tijdsbesteding en in wat voor vorm je dit wilt doen, bepaal je daarbij voor een groot deel zelf. Uiteraard binnen de mogelijkheden van de groep en de verschillende speltakken. Aan alle vrijwilligers wordt een verklaring omtrent gedrag gevraagd.

Interesse of vragen?
Neem dan contact op met een van de groepsbegeleiders. Zie de contactpagina voor de gegevens.