Welpen

zaterdag
14-16.30 uur
Elburglaan

De welpen zijn elke zaterdag tussen 14.00 en 16.30 uur op de Elburglaan te vinden. Hoewel het mogelijk is dat ze een zaterdagmiddag naar het park of de bossen zijn. Je beleeft allerlei avonturen met de andere kinderen, zoals: bosspelen, knutselen, speurtochten, spelletjes in thema’s, quiz, fietsen, waterspelletjes en stokbrood bakken boven het kampvuur.

Op kamp
Eén van de leukste dingen van scouting is het zomerkamp. De welpen gaan één keer per jaar op weekend en de eerste week van de schoolvakantie op zomerkamp. Dat doen we in de blokhut van andere scouting. We doen dan dingen als spelletjesdag, zwemmen, dagje uit, speurtocht, kampvuur en BBQ. De kampen en weekenden hebben altijd een thema.

Interesse?
Heb je interesse in de welpen? Kom gewoon eens langs. Je vindt ons op zaterdag tussen 14.00 en 16.30 uur op de blokhut aan de Elburglaan. Je kunt ons natuurlijk ook eerst mailen.

Tot ziens bij de Welpen Sint-Rafaël!!
Info: welpen#scouting-strafael.nl