Bevers Kerkakkerstraat

10-12 uur
Kerkakkerstraat

Hela!
Wij zijn de bevers, de jongste speltak van de scouting St Rafaël. Iedere zaterdag beleven we van 10:00u tot 12:00u de gekste en leukste dingen. We gaan wel eens broodjes bakken boven het kampvuur, we knutselen de mooiste creaties, we lopen een spannende speurtocht of maken een heuse wereldreis met ons knuffelkonijn Peen. Zo zijn we al in Italië, Frankrijk, Australië en zelfs Mexico geweest! Met de leukste spelletjes, feestjes en themaochtenden komt alles bij de bevers helemaal tot leven.

Het overkoepelende thema van de bevers is het dorp ‘Hotsjietonia’. In dit dorp bestaan er leuke figuren zoals Stuiter, Sterre Stroom, Bas Bos en nog veel meer. Deze themafiguren komen ook wel eens langs bij de bevers om een leuke ochtend mee te maken.

Naast de zaterdagen hebben de bevers ook wel eens een overnachting en een keer in het jaar gaan we een weekendje op kamp. Heb je nog vragen of heb je zin om een keertje te komen kijken, stuur een e-mailtje of bel gerust. We hopen je snel een keertje te zien!

Groetjes alle bevers en de beverstaf
Info: bevers#scouting-strafael.nl