Activiteiten

Tja en wat doe je dan eigenlijk bij zo’n scouting? Vuur stoken? Spelletjes? Iets met een zakmes? Op kamp? Voetballen? Knutselen? Ja eigenlijk allemaal wel. En nog veel meer.

Speltak activiteiten
Bijna elke zaterdag heb je een leuk programma met je eigen speltak. Vaak op de blokhut, soms in de buurt, een park of het bos. En een paar keer per jaar ga je samen weg. Kijk hier voor een overzicht van activiteiten van de speltakken van de laatste jaren.

Groepsactiviteiten
Een paar keer per jaar doen we activiteiten met de hele groep, dus met alle speltakken en stafleden samen. Soms nodigen we daar ook nog de ouders bij uit. Soms op een van onze eigen blokhutten aan de Kerkakkerstraat of Elburglaan. Soms in het park, in de wijk of op een locatie van een andere scouting. Kijk hier voor een overzicht van groepsactiviteiten die we de laatste jaren hebben georganiseerd.